Sumario
EDITORIAL
Arranz-Bravo, Brossa, Borja-Villel i l'autocensura

Ricard Planes Camps

OPINIÓ
Xile, el laboratori del capitalisme

Carles Guerra

Què va passar amb Andy Warhol?

Luis Antonio de Villena

Camins i reptes del ciro actual

Xavier Barral: Altat

Romantització indigenista al Bon Pastor

Felip González Martinez

Renda bàsica o vaga general

David G. Torres

Apunts d'una rendista sobre el sentit de l'art

Natálka Liorata

Les families d'Abel Azcona

Lidia Penelo

Por de l'art digital?

Josep Muntañola Thomberg

La cultura en l'era de l'algoritme

Ferran Mascarell

Estètiques restauratives

Blanca de la Torre

Art a Clutat de Maxio

Luz Massot

Tan lluny, tan a prop

Pilar Parceritsas

Jacinto Esteve Grewe

Josep Maria Planas

El gran dia d'Art Kane

Ramon Moreno

Una fita per debatre sobre arquitectura

Marc Riera

Mercat resisteix l'embat de la crisi

Joan Gil

Liel de mecenatge

Beatriz Niño

Una visita a Gilbert & George

Albert Serra

REPORT
Qultem l'art contemporani? Censura i batalles d'una guerra cultural

Maria Muñoz

Sobrecensura, cancelacions, friccions, polèmiques i autocensura

Montse Badia

Alerta! La censura es contagia

Joan Marta Minguet

De la censura al museu

Aina Mercader

Entrevista a Tatxo Benet

Jordi Grau

La perseverançade "fer camí caminant"

Natailla Chocarro

Després d'Arranz-Bravo. El futur de la fundació

Jordi Garrido

Entrevista a Elol Planes Corts

Jordi Grau

Museu Morera de Lleida. Del passat al present

Constta Oliver

INSPAI. La història en imatges

Glórta Polls

Collecció Maro Martí. La passió pel graftsme com a forma d'art

Joan Sola

L'art de César Martinez com a 'performance' Interactiun

Carles Toribio

CCCB. La societat de l'espectacle

Jesús Martinez Clarà

MNACTEC: una realitat Imprescindible de la nostra identitat

Josep Manuel Rueda Torres

HIGHLIGHT
La Casa de les Arts

Laura Casadevall

XXVI Beca Artistica Internacional de Primavera de l'Escala

Enric Tubert

Marilfesta 15, ArtsLibris | ArcoMadrid i Nou espal de la Fundació Carulla